Bebeğimde var.. gevşek olduğu için doktor önermedi.. emmesine ve biberon tutmasına engel olmuyor. Ama üst dişleri ayrık çıktı. Süt dişlerden sonra kalıcı dişler çıkacağında diş hekimine götürmemizi önerdi. 10 yaşına kadar takipte olucaz. Tabi engel olan ve dar bağ olanlar için nasıl olur bilmiyorum.