😑 Tükendim resmen. İnatçılik,huysuzlu,memnuniyetsizlik, aglama krizleri ve aşırı sinir. Oysa bir ay öncesi ne kadar her şey ne güzeldi. Zaten kolik bir bebekti oğlum bayağı ağlamalar huzursuzluk vs her şey geçmişti artık uykusu da yemesi oynaması normaldi her şey ama nolduysa Su 1 aydır her şey iyice karışmaya başladı uykudan tutun yemesine kadar atak dönemi mi oluyor bu sabrım azalıyor artık çok kötü oluyorum oğlumu böyle mutsuz görünce. Bu yaştaki yaşıtları sizde durumlar nasıl? Yada bunları yaşayıp atlatan var mı bir psikoloktan yardım almam gerekiyor mu çünkü tek başıma üstesinden gelemeyecek gibiyim 😕