Merhabalar. Kardeşim 11 haftalık hamile ama dün doktor kontrolüne gittiğinde bebeğin kalp atışında sıkıntı olduğunu söylemiş doktor. Kardeşimin tansiyonu da 17 lerdeymiş. Hiç başına gelen oldu mu ? Kalp doktoruna yönlendirmiş tansiyonu için doktoru. Koluna bir şey takıp 2 gün ölçülecekmiş tansiyonu. Hiç duydunuz mu yada yaşadınız mı ? Düzelen oldu mu ? 🙁