Gzmskr Sinemisssss sanki postu ben yazmışım gibi…2.ay aşısı olduk 5 gün oluyor o günden beri zorla emziriyorum.Asidan olmuştur diye düşünüyorum
saclarinayildizdusmus Sinemisssss aşının brbeketwn bebege farklılık gösterdigini düşünüyorum cunku bizden önce aşınolan bebek baya ağladı biMki etkilenmedi ve öyle bir belirtide olmadı bişy olmadı yanı
esmirna16 Gzmskr ya şöyle tam emin değilim ama yani iştahsızlık alışkanlığa döndü sanirim. Bir ay sonunda kilo alımı 200 gram falandı. 3 ay kontrolünde doktor mama miktarını arttırdı hatta.
Angel124 Ya benimki perşembe günüydü ama pazartesiye erteledik işim vardı çok korkuyorum yaptırmak istemiyorum zaten huysuz bi bebek napıcam bilmiyorum eşimde gece çalışıyo o gün