Sulebrk Kızlar oğlum ocak ayında 1 yaşına girdi şuan hiç emmiyo geceleri devam sütü içiyo 2 kere bu ara hiç emmek istemiyor. Acaba biberondan daha çok geliyo da benden az geldiği için mi istemiyor anlamadım üzülüyorum biraz da çünkü emmesini isterdim daha