MerveLiva geçenler de nohut pilav yapmıştım. Deneyim sadece ve kaşık reddeden bir çocuk baştan beri. Aman allahım 9 10 kaşık yerdi ben şok. Neyse bugün kuru fasulye pilav yaptım onu da denedim yedi. Az da olsa tabi. 3 5 kaşığı yedi sayıyorum 😂ah garip ben. Sonra yine cıvıtıyor tabi başlıyor tükürmeye. Ekmekler yerler de. Biran önce görse şu iştahsızlıkları. Yeseler valla artık. Hem hamileyim 3 aylık halim yok zaten bir de yemek yemeyince çok üzülüyorum..