Merhaba canım. Bende tam böyle bı baslik açacaktım. 19 aylık kızım var son 6 aydır neredeyse sürekli hasta. Atesleniyor 1 hafta gecemiz gunduzumuz karışıyor tam iyileşti diyorum 15 gün iyi sonra tekrar. Şimdide burun akıntısı ve öksürük var. Çok dikkat ediyorum usutmesin diye. Sağlıklı besleniyor hala emiyor. Umca verdi doktorumuz düzenli kullanıyorum ama anlamadım neden bu kadar sık hasta oluyyor. Başka ne yapabilirim.