Zeynep11 queenMother ayy kem gözlüler nazar etmişler. Tuvalet eğitiminde bazen gerileme oluyor geçici durum. Benimki de hala eliyle gösteriyor tuvaleti geldiğinde
2prenses1anne Zeynep11 bizde çok iyiydik 2. Demene de ama nazar olunca çok değişti hep ağladı korktu tuvaletin kapından geçmek istemedi uff var orada ufff sonra hüngür hüngür ağlıyordu
queenMother Zeynep11 gerileme oldu evet ama allahtan zırt bırt altını ıslatmıyor bi ara bir iki gün sürekli altına yapıyordu nerdeyse bezini bağlayacaktım sabır dedim artık
2prenses1anne queenMother Tepki vermediğim halde hata olduğunu bilip yaklaşmıyordu yanıma küçük başladım bende çok ağladı tuvaletini üstüne kaçırdıkça ıslaklık tan korktu bende 2 hafta sabredebildim o ağlayışına kıyamadım tekrar beze devam ettik
queenMother 2prenses1anne ay kuzum ya en iyisini yapmışsın ağlamıyor benimki maşallah hadi gidelim Tuvalete diyorum elimi tutup koşturuyor üzerine yapınca suçlu suçlu kapıdan bakıyor ama hiç hareket etmiyor sabır bakalım bu günlerde geçecek
Biscolataerkegim SonSerce Hiç kullanmamalısınız bezden hiçbir farkı yok dolayısıyla altında bez varmış düşüncesiyle alıştırma bezine yapıyorlar 😀 İlk etapta gece gündüz bezi anımsatacak hicbirsey giydirmedim buna külot da dahil
2prenses1anne Zeynep11 Şuan 3.gün ilk 2 gün kaçırmalar sıktı bugün daha az tuvalete gidelim mi diye sordukça gitmek istiyor ama kaçırıyor 3 kez götürürse 2 kez kaçırıyor öğrenecek az kaldı inşallah
Zeynep11 queenMother evet bende birkaç defa bez bağlamayı düşündüm ama yolu yarıladıktan sonra da dönmek istemedim 😅 zaten 1 2 aya alışıyorlar iyice
2prenses1anne queenMother maşallah rabbim tez zamanda rahata kavuştursun bebişleri kurtulsunlar bu tuvalet sıkıntısından inşallah
Zeynep11 2prenses1anne daha çok erken. 2 hafta kadar altına kaçırır sonra tutmayı öğrenir. Ben bitirmiş bi anne olarak size sabır ve kolaylık diliyorum 😅
Benibisall Gece nasil yapiyorsunuz bizde 20 aylığız ufak ufak denemeye başladık. gece ve gündüz bir anda birakmak daha iyi diyorlar ama cesaret edemiyorum
queenMother Zeynep11 aynen bağla dedi bi arkadaş bağladım daha sonra açtığımda çok daha zorlandım dedi
2prenses1anne queenMother Mom107 İnşallah tüm bebişler en kısa zamanda kolaylıkşa bir seferde öğrenir annelere kolaylıklar ve bool boll sabır versin rabbim 🥰🙏
Mom107 2prenses1anne valla bu alıştırma kilotlarını bez sanıyorlar bence o yüzden bezi çıkarınca direk iç çamaşırı giydirmek daha mantıklı çünkü çocuk bu alıştırma kilotlarında ıslaklığı hemen hissetmiyor