Cheddar MomsMeteor vicco, kifidis, sanbe öneriyolar genelde. Bende bi tane sanbe aldım bi tane de kifidis alacağım bugün. Ayakkabı gerçekten rahat ve hafif güzel yürüyor kızım
GokturkAlp MomsMeteor Canım o aylarda ben oğluma ayakkabıdan ziyade panduf giydiriyordum kışa denk gelmişti o ayları. 11 aylıkken yürüyordu artık, o zamanda polarisin içi anatomik tabanlı ayakkabısı vardı flo da ondan aldık.
BeautifulMother1 Cheddar merhaba oğlum emekliyor bir yerden tutunup kalkıyor oradan da tutup yan yan yürüyor 5 gündür de az süreli ellerini tutunduğu yerden bırakıp ayakta duruyor ayakkabı almalı mıyım yoksa bekleyeyim mi 🙂
Cheddar BeautifulMother1 aslında mevsim geçişindeyiz 1ay sonra bahara uygun alabilirsiniz. Şuanda patik gibi ayakkabılar bence iş görür. Tam yürüyünce alırsınız