Purely Karanelo canım o tırnak batması heralde ya. Bizimde ayak tırnaklarımız kırılıyordu doktora söyledim o çok normal genelde bebeklerde tırnak batmasi olur ona dikkat et demişti.
Atamom16 Karanelo tırnaklarını keserken köşlerine dikkat edin benim oğlumda da oldu tırnağını keserken köşesinide aldım geçti çok şükür
Mom078 Karanelo Tamam batık olduğu için kızarık düzgün bir şekilde o batan tırnağı kesmeye çalış canım
Atamom16 Karanelo bizimkide aynı tırnaklarını keserken ellerini çekiştiriyo o yüzden bazen kalabiliyor uyurken kesiyorum ben artık mecbur
06082020 Karanelo benim kızımda 7 aylik bende keserken zorlanıyorum diye sürekli ayaklarımda salladığımda uyurken kesiyorum uyanıkken kesmeyin sizde ayaklarınıza alin uyuduğunda kesmeyi deneyin.
06082020 Karanelo benim kızımda 7 aylik bende keserken zorlanıyorum diye sürekli ayaklarımda salladığımda uyurken kesiyorum uyanıkken kesmeyin sizde ayaklarınıza alin uyuduğunda kesmeyi deneyin.
birminikdev Muverrih Aksine el tırnakları yuvarlak ayak tırnakları düz kesilmesi gerekir tırnak batmaması için
Muverrih Karanelo Yani birşey değerse acır tabi hassastir ama dikkat ettiğiniz surece çok anlamadan geçer bizimkinde herhangi bir rahatsızlık yoktu.