Kizim 22 aylik tam bir meme bagimlisi artik geceleri 5-6 kere kalkmaya baslayinca kesmeye karar verdim.Daha onceden kademeli denemistim basarisiz oldum.Dun sabir tasindan surdum emmek istemedi surekli kontrol edip durdu bu arada bugune kadar sadece memede uyudu.Dogal olarak ogle uykusunu uyumadi.Cok uykusu vardi aksam normalde 9.30 gibi uyur direndi uyutamadim kesinlikle sallanmak istemiyor meme yok diye uyumakta istemiyor uykusu olmasina rağmen.Cok agladi bende artik en son care cizgi film actim hemen uyudu.Gece de 2 kere kalkti kucagimda evde gezdirerek sallamaya calistim yaninda uyudum oyle uyudu.Simdi duzen komple gitti ne yapicam bu cocugu nasil uyutucam hicbir fikrim yok alisir mi memesiz uyumaya.Agladigini gordukce bende cok üzülüyorum ama yapmam lazim.Emzik biberonda hic kullanmadi o tarz seyler de almıyor.Simdi yine uykusu var ogle uykusunu uyumak istemiyor meme olmadigi icin, kucagimda salliyayim seni diyorum ciglik kiyamet ağlıyor ne yapicami şaşırdım.Kac gunde alisir deneyimlerden yardim istiyorum