Kızlar vücudum çok çok kaşınıyor kabarmalar oluyor vücudumu görseniz korkarsınız herhalde dudaklarım şişiyor gözlerim şişiyor yüzüm şişiyor doktora gittim Kurdeşen hastalığınızın ismi ve bu Kadın hastalığı dedi. 4 kadında 1 inde görülüyor Muş. hayatımda hiç böyle bir şey duymadım ben ya böyle bir şey görmedim ben ilaç içiyorum geçiyor ilacı bıraktığım gün tekrar aynı şikayetlerim oluyor hemen kaşıntı başlıyor yüzüm gözüm dudağım şişiyor çocuklarım artık korkuyor benden 😢 İnternetten okudum biraz araştırdım ömür boyu sürüyor muş bu hastalık doktorla konuştum uzun süre hap kullanacaksın dedi fayda etmezse yine kullanacaksın dedi uğraşacaksın falan dedi bana ne yapacağım Allahra aşkına ya bunu geçiren oldu mu tedavi olupta iyileşen oldu mu ne olur bir yardımcı olun bana kafayı yicem hayatım boyunca hap mı kullanacağım ben 😢😢Her şeyi geçtim çocuklarım korkuyor benden eşimi tuhaf tuhaf bakıyor bana Çok kötüyüm kızlar 😥