Sisi . Kizlar bebegim 5 ay 3 gunluk. Bu zamana kadar gece uykumuz cok duzenliydi. Saati bile sasmazdi. 2 kere uyanir emer uyurdu. Son 3gundur 1_ 2 saatte bir uyanir oldu . Niye boyle oldu duzensizlesti😣 sizde durumlar nasil??
Havvahavvaejderha Sisi dış sorunu olabilir ağzını bi kontrol edin vardır bi sıkıntısı benim bebeğim de 5ay 23 günlük masallah 11 30 da uyuyor bazen 12 de sabaha kadar gzl oluyor fakat tabi bazen huysuzluğu olabiliyor dış sorunu vs
Sumbul1 Sisi 4-5 gün önce benim bebeğimde çok uyanır hep ağlardı uyurken de zor uyuturduk şuan 5 ay 10 günlüğüz sanki düzeliyor gibi 🙄
Birgaripanne Sisi gün içinde sürekli kaşıyor mu? Salla arttı mı? Bir de ele hafif sertlik geliyor. Muhtemelen diş yüzünden o şekilde kalkıyordur. Kızımda kaşıyarak emiyor artık.
Mehtapemir Sisi bizde 5 ay 2 günlük olduk bizde öyleyiz 2 gündür gece uykusu saatte bire düştü resmen ağlayarak uyanıyor ve gece 2-3 e kadar yatmıyo
bedirhansmom @Sisi aynı durumdayız oğlum 5ay6günlük 3-4 gündür gece uyku arasında ağlayarak uyanıyo zor sakinleşiyo bizde çok düzenliydik bi anda değişti. Sanırım bu ay büyüme atakları sebep oluyomuş buna
Sisi bedirhansmom atak jaftalarina baktim daha var yakvime gore atak haftasina. Neden boyle oldu anlayamadim
Havvahavvaejderha Sisi beyazlaşmış olur yafa elinizi koyduğunuzda hangi tarafı daha çok ısırmak istiyorsa oradir ben öyle anliyorum
Sisi Birgaripanne eli zaten bir aydir hep agzinda. Salyasi da cok fazla. Ne bulsa agzina goturuyor birde. Ama dislerinde oyle kabarti felan yok sert ama kabarik degiller. Birde beyazlik var hafiften
Sisi Mehtapemir bizimki uatiyor 1 yada 2 saat sonra uyaniyor bazen yatirdigim gibi geri kalkiyor hep emmek istiyor. Aglayarak uyaniyot dediginiz gibi. Bu ayda baslaiyor demekki herkes boyle
Ozlemberkay Sisi oglumda tam tersi gece iki kere uyanir gunduzleri uyur bi yarim saat 20 dakika sonra uyanir
Sisi Ozlemberkay bizim gunduz uykumuz hep oyleydi zaten hic uzamazdi cok nadir uzun uyurdu. Ama gecemiz duzenliydi simdi o da bozuldu
Birgaripanne Sisi kabardıktan sonra bile bir ayı buluyor çıkması. Bizim 2. Ayda kaşıntılar başladı. Gece bazen çığlık çığlığa uyanıyor. Ben kaşıyıcı ile arada kaşıyorum. İyi geliyor sanırım. Her kalktığında emzirmiyorum artık