Anne4 kizlar hani bu trendyolda 50 tl ye ates olcer satiliyo ya. ondan aldimda. acaba dogru olcuyo mu ya
ecemm-6161 Anne4 canım ben eczaneden alıyorum hep medikal yerlerden en en güzel kaliteli Sağlıklısı öyle geliyor bana 😊 benim fikrim
Sevgilimmm Anne4 acura marka almıştık nerden aldığımı hatırlamıyorum ama . Bir senedir kullanıyoruz. Ben memnunum. Hatta bu hafta Braun aldık pahalı fiyatı. İkisi de hemen hemen aynı ölçtü