Dün iş yerinde doğum sonrası idrar kaçırma sorununu konuşuyorduk, aramızda bir kadın kursa gitmiş orda kasları nasıl geliştireceğini anlatmışlar. Şimdi kızlar sırt üstü yatıyoruz ve hafif kafamızı kaldırıyoruz ama tamm kalkmıyacağız. O an karnın alt tarafında bi gerilme olması lazım. Bu hareketi sıkça tekrarlamak lazım. Başka hareketlerde varda en kolayı bu, sizle paylaşmak istedim inshallah birilerine yardımcı olur.