Minnakkkkk Kizkar bebeğimin sesi kısıldı grip olmuştu fakat gribi geçti yinede doktira götürdüm ama birşey yok olur ses kısıklığı dedi boğazında birşey görmedim dedi ama ne yapabilirim ses kısıklığına 6ay 7 gunluguz
Minnakkkkk Miniminnak22 normalde de çok bağırır ama şuan iki üç gün oldu sesi gideli acaba boğazımı ağrıyor dedim doktora götürdüm birşey yok dedi
Miniminnak22 Benim kızımın da kısılıyo sesi Hatta kisilan ses düzelmeye yakın kalın bi hâl alır ya öyle oluyo Hemşire bağırmaktann olur normal dedi