1234___ şimdi düşündüm de kuzenim tedaviyle bebek sahibi oldu yıllar sonra. Hep kaybetme korkusu vardı ve 7 aylıkken doğum yaptı. Şimdi 2. Sınıfa gidiyor çocuğu ama gluten, şeker, süt ürünleri, yumurta bir sürü şey alerjisi var 😳 Doğal yolla bir bebek sahibi daha oldu. Onda da erken doğum riski vardı. İlkinde olduğu kadar olmasa da onda da korku yaşadı. Onda sadecee gluten alerjisi var. Doğru mu acaba