arjeniko Asya2402 merhaba bizde de çift taraflı inmemiş testis var ve bizde çok kötü durumdayız. Doktorlar size neler söylediler bebeğin son durumu nasıl oldu testisleri karnında mıydı yoksa kasıkta mıydı
Asya2402 arjeniko Yeğenim gayet sağlıklı şu anda.2 yıl oldu ameliyat olalı ve bir sorun yaşanmadı o günden beri.Allah’ın izniyle siz de hiç bir sorun yaşamayacaksınız inş.
arjeniko Asya2402 bize testisin boyutu da küçük falan dediler. Bir sürü test yaptırdık. Sizden de test istemişler miydi