Aylinuraz Merhaba iki sorum olacak 1. Oğlum 7 aylik bu aralar hep geceleri hep ağlamaklı oluyo gözleri kapalı şekilde gündüzleri böyle değil gece hep dişmi acaba dün 4 te anca yattık 😔 bide üşüttü galiba burnu akıyo ne verebilirim uzun oldu çok özür dilerim 🤷