Biz ilk yolculugumuzu 40′imiz çıkmadan yaptık muğladan adanaya sonra 2 aylıkken geri adanadan muğlaya şimdi 5 aylık ve yine muğladan adanaya geldik 10 gün sonrada geri muğlaya döneceğiz. Hepsini uçakla yaptım ve bebeğim ile tektim.kolay oldu inerken ve kalkarken emzirdim kulakları basınçtan etkilenmesin diye .ilk gidişimizde kanguru ile seyahat ettik bu sefer bebek arabasinida aldim.zaten bebekli olunca mümkün mertebe yan koltugunuzu boş bırakıyorlar.benim her seferinde yan koltuk bostu oraya çantamı vs koydum,ek gıdaya başladıysanız muhakkak bebeğin suyunu alın yanınıza,mama içiyorsa sıcak suyu hostesler veriyorlar,iyi uçuşlar 🌺