Gundogduu Kizlar oğlum 20 aylık etkinlik veya oyun oynadığınızda bir şeyi yapamayınca çok sinirleniyor basit puzzle aldım gösteriyorum önce kendim yapıyorum onun eline veriyorum deniyor ama yapamıyor fırlatıyor oyuncağı kendini yere atıyor bağırıyor. Yardım ediyorum elinden tutup beraber yapıyoruz alkışlıyorum afferim başardın diyorum cesaretlendiriyorum ama yine aynı hergun aynı bu yuzden etkinlik yapamıyoruz görüyorum başkalarının çocuklarını neler neler yapıyorlar. Üzülüyorum sizin 20 aylık bebekleriniz neler yapıyor kizlar. Yada varmi sizinde böyle sinirli bebeğiniz 😞
durupelin Gundogduu aman kıyaslama sakın valla çok kafana takar ruhen yorulursun her bebek kendine özgü gelişim dönemleri normal davranışlar bunlar
1kahvee1kiitap Gundogduu 2 yaş sendromu yaşıyor olabilir hep aynı türde şeyler yapmayın naçizane tavsiyem arada farklı duyusal etkinlikler de deneyin keyif alacağı türleri seçin zamanla hoşuna gider 🥰
Sakura-chan Gundogduu ooo kizdiginda ısırıyor çığlıklar atıyor elindekileri fırlatıyor .cinnet geçirir tarzda hareketler 😅
Gundogduu Zekimurendebizigorecekmi oda olabilir ama birazda mizmiz bir bebek doğduğundan beri herseye ağlıyor sıpa ☺️
Gundogduu durupelin doğru söylüyorsun ama bende vicdan yapıyorum birseyler öğrensin istiyorum ama olmuyor malesef 😔
Gundogduu 1kahvee1kiitap deniyorum ama hiçbir şeyden keyif almıyor memnun olmuyor sürekli herseye ağlıyor. Düzelir inşallah kendini ifade edemediği için hirslaniyor birazda 😔
Gundogduu Sakura-chan oyy aynısı gerçekten oysaki ne hevesle beklemiştim bu günleri 🤣 beraber oynarız guzel güzel etkinlik yapıp pano yapmayı düşünüyordum ama hayeller hayatlar oldu benimkisi 😅😅
Mom091 Gundogduu kızım 2 yaşında aynısı. Lego yapıyor mesela oturtamıyor parçayı. Hemen kızıp fırlatıyor elinden ağlıyor. Neden yapıyor hiçbir fikrim yok bende çok merak ediyorum
Gundogduu Mom091 gerçekten bende merak ediyorum. Çok seviyor aslında oynamak istiyor hadi oğlum getir puzzle yapalım diyorum koşarak getiriyor ama sonuç hüsran 😥 kitapta aynı şekilde aşırı seviyor getiriyor yanima oturuyor 2 satır okumadan hemen sayfayı çeviriyor bitti diyor geri götürüyor 🤦♀️
Swtlna 26 aylık olmak üzere, bizimki de aynı, yapamayınca olmuyo olmuyo deyip fırlatıp atar ağlar, hırslı demek ki diye düşündüm ben. Ben de bazen yapamıyorum ama tekrar deniyorum gel beraber demiyelim falan diyorum ama yok