Herkese merhaba,
Bebeğimin göbek bağı olduğu zamanlarda kanama yaşamıştık. Hastanede gümüş nitrat çubuğu ile yakma işlemi uygulandı sonrasında kalmadı zaten. Şuan bebeğim 7 ayını bitirdi. O zamanlarda bu kanama durumundan etkilenerek göbek deliğine dokunamadım, temizleyemedim. Göbek deliği siyah gibi duruyor, kan kurumuşta kalmış gibi. Son 2-3 aydır hafif bir şekilde nemli pamukla siliyorum ama pamuğa gelen birşeyde yok. Göbek deliği normal rengini alır mı zamanla? Ben mi geç kaldım müdahale etmek için, aramızda bu durumu yaşayan varsa yazabilir mi? Teşekkür ettim.