Merhabalar,
1 hafta once kizim idrar yolu enfeksiyonu oldu ve memeden sonra surekli kusuyordu.Subrax antibiyotigi 1 hafta kullandik.enfeksiyon bitti sükur fakat kizimin huyu degisti resmen.meme+mama seklinde besleniyor ve hersey cok normaldi.Bu bir haftada mama reddi basladi.mamayi yemek istemiyorr.neden olabilirr.suan 4 ay 6 gunluk.mamayi mi degistirsem ne yapsam bulemedm🤷♀️😓