ummutemiz ne yalan söyliyim etkili oldu benim kızım 10.ayına kadar perdentilde kilo olarak çok altlardaydı hep zayıf derlerdi doktorlar çok şükür 10.aydan sonra topladı yanlış yönlendirmek istemem ama ben biraz toparlamasını ona ve sabahları irmikli kahvaltısına bağlıyorum ben hiç biberon vermedim meme reddi olmasın diye zaten kabul etmedide kaşıkla verdim hep suyu bile alıştırma bardağı ile verdim en başından beri