Damla59 Dün gece 6da mamadan sonra bayağı kustu, sabah 10/11 30 da da mamadan sonra bayagi kustu ve ardarda kustu sizce normal mi yoksa üşütmüş olabilir mi
Easyyy Damla59 n Damla59 benim bebeğim şuan 4 aylık sizin ki kadar ken aynı şekil kusuyordu bebeklerin doğumdan itibaren fizyolojik reflüsü var bazen artar bazen azalır dedi doktorumuz ben mama dan mı diye düşünmüştüm o zaman ama hem meme hem mama gidiyoruz ikisini de kusuyordu yeni yeni azaldı gazı çoksa da kusuyorlar eğer ard arda ara vermeden 5 kere fışkırır tarzda kusarsa o zaman sorun oluyormuş
Damla59 AhsenMineL Hayır mesela dün gece 2 de 60 cc verdim uyuttum, 6 da kendisi ağlayarak kalktı bir 60 cc daha verdim kustu. Sonra 7de uyudu zaten 10 da kalktık 60 verdim 11 30 da açıktı tekrar 50 verdim
Damla59 Demet_k mamayi degistirecegim zaten kilo aldirmiyor ama aksine ben de onu yiyor diye 3 4 paket aldım bitmesini bekliyorum 😩 suan bebelac kullaniyoruz aptamile geçicez bitince
Damla59 Easyyy anladım yok ya şükür fiskirmiyor öyle normal kusuyor ve mama kustugu belli hani ben de fazla mi verdim diye düşündüm… çok teşekkür ederim bilgi için biraz olsun içim rahatladi
Easyyy Damla59 o zaman sorun yok bazen artabilir 60 ml verip 3 saat bekleyin diyorlar mesela ama her bebek faklı benim ki 2 saatte bir 60 ml yiyordu siz anlarsınız zaten onun acıkıp acıkmadığını 😇gazı olunca da daha çok yemek istiyorlar bir de bu sefer ekstra gaz ve kusma oluyor
Easyyy Easyyy Damla59 bir de ben aptamil prosyneo kullanıyırum özellikle sezeryan doğum ve gazlı bebek için bize iyi geldi araştırabilirsiniz sizde
Damla59 Easyyy evet anlıyorum o duzenim de aynı 2 saatte 1 yer ama sabah 1 kere 1.30 saatte yer neden öyle kusma oldu bilemedim
Easyyy Damla59 normal olyır valla bende kıyafet değiştirmekten yoruluyırum bazen mamadansa değiştirince az düzelir ama kusma olyuır koltukalara fışkırıdığını biliyorum 🙊
MuhammedMusa Damla59 ah canım ben tam altı ay boyunca kusmasını çektim. Sürekli kıyafet değiştirip durdum. Şimdi yine kusuyor ama artık eskisi gibi çok değil. Doktor kilo alımı iyiyse sorun yapmıyor kusmayı.
Damla59 MuhammedMusa sizinki de böyle çok mu kusardi? Ya benimki yine kusuyordu kusmanın normal olduğunu biliyorum ama bugun çok kustu ve ardarda kustu ya endişe ettim