Allaaamm yaşına girdi gireli geceleri deliksiz uyuyo (akşam 10:30 sabah 8 de kalkıyo) bundan öncesi 1 ay her gece kalkar diş yüzünden vs ağlardı çok huysuz bebek değil ama okdar özlemişim ki kesintisiz akşamdan sabaha kadar uyumayı aaahhh be. Yürümeyede başladı tabi şimdi anneliğin keyfini çıkarıyorum okadar güzel ki bu durum 😍 sizlerin durumu nasıl kızlar ♥️