Zeyyy Defne123 ne demek istediğini anlamadım 🤭 ben 8bucuk aydır file kullanıyorum 20tl ye mı ne aldım normal bi şey zaten banyo sıcak yerde yapılıyo gayet memnunum
Zeyyy Defne123 köpüklü file duymamıştım açıkçası çok uyguna aldım zaten banyo kısa suruyo sıcak odada yaptırıyorum hemen su dökünce usumuyo
Durucugunannesi Defne123 doğduğundan beri köpüklü file kullandım bebis rahat ediyor sıkıntı yok, tavsiye ederim
Serpil11 Defne123 ben file önermiyorum aldım ama bi kere kullandım bebek havada kalıyor ve üşüyor onun yerine üstünden çıkardığım kıyafetleri yayıp onun üstünde yıkıyorum böylece bebek su içinde oluyor üşümüyor
Durucugunannesi Defne123 CjwKCAiA_P3jBRAqEiwAZyWWaG0ARAFdQsZzR0z_DgZ4T6nYkyGJpDMVNFZKJ48NPYIivcLgDcE4sRoCXkEQAvD_BwE babynes köpüklü file 45 tl
merve5561 Defne123 https://www.e-bebek.com/babyjem-kopuklu-file-p-bje-bj164-be/?gclid=CjwKCAiA_P3jBRAqEiwAZyWWaJooQigMYojLQoWfAu_rrTJbsFOZsx-OQQBydPIXrsp95-fFC6-X4hoC9GgQAvD_BwE
Mmbd Defne123 kopukluler var az koku yapio bide kopukleri cikio diye cok duyduk normal bezden olandan aldik odayi isitiorm Ben banyodan once hemencecik kuruluorm usume derdi olmadi