zeyzey14 bebeğiniz ne kadarlık ona göre değişir. İlk 2 ay hiç sorunsuz seyahat ettik. 2 aylıkken 10 saat yol gittik neredeyse hep uyudu. 3 aylıkken gece 5 saatlik yol gittik. Uykuya dalamadı 2 saat ağladı. 10-11-12 aylıkken 3er saat gece yolculugu yaptık 1 saat uyudu. Uyanıp dışarıda bişey göremeyince sıkıldı, uyuyamadı ağladı. 13 aylıkken yine 12 saat yol gittik. Oyalayacak bişeyler bulduğumuz sürece sakindi. 15 aylık da oyaladığımız sürece iyiydi. Simdi 19 aylık pzt tekrar uzun yola çıkacağız. Bu sefer çok korkuyorum çünkü 2 yaş sendromundan muzdarip ve çok aksi. Tabi yolculuk da bebekten bebeğe değişir. Benim bebeğim normalde sakin ve arabada uyuyabilen bir bebek, ama uzun yol sıkıcı olabiliyor bebekler için. Bebeğiniz 7 aydan büyükse oyalayacak bir çok şey almanızı tavsiye ederim.