Asyaninannesiii temassızda oğlum hep 38-37,5 çıkıyordu bende pedifen veriyordum bakdım olmuyacak hastaneye götürdüm
orda ateşi resmen 41,5 çıkdı
aklımız çıkdı
temassıza hiç güvenmiyorum
ılık su kompresi yapın bacaklarına kollarına alnına
ne çok soğuk olsun nede sıcak
calpol verin yine
baktınız hala şüphelisiniz değişme yok bir doktora gözükün
allah şifa versin geçmiş olsun