Sevgili anneler bebeğim 1o ay 18 günlük ek gıda reddi var kaşıkla veriyorum asla ağzını açmıyor,eline veriyorum ağzından çiğneyip tukuruyor ne yapacağımı ,nasıl başa çıkacağımi bilmiyorum sadece beni emiyor kilo alımı da çok çok az ne yapmam lazım , tecrübeli anneler lütfen yardım edin 😞