Esra1301 53 gün oldu kızlar 2 haftadır sarı kahverengi arası leke leke geliyor hiç bitmicek gbi ne zmn biter acaba sizin kaç gün sürdü normal mi acaba doktora falan gitmeyi düşünmeye başladım artık
fatma123r Esra1301 benim de öyle oldu canım 2 ay oldum nerdeyse . Sonra da hemen adet oldum . Doktor normla dedi bazı insanların öyle olabilirmiş
Asyaninannesiii Esra1301 Ben sizin gibi de değildim 57 gün full kanama gördüm aralıksız artık pişik olmustum yazın doğum yaptım birde kesilmeye yaknsınız bu durumlar normal emziriyor musunuz ?
Sifa2021 Esra1301 Bende 51. Günümdeyim hala ara ara sarı kahverengi akıntı oluyor normal galiba canm inşallah bir an önce biter
S-ra Esra1301 Esra1301 her kadında farklı farklı oluyor hiç 40 gün düzgün gelmeyip sonradan gelen kanda oluyor benim yaklaşık 5ay sürdü çok kötü bir durum. Doktorunuza başvurun derim.