Serapp__ Kızlar kızım 15 aylık. Az önce kedimizin mamasını yedi kuru mama 1 tane yedi ufak bir şeydi yuttu tıkanmadı bir şey olur mu lütfen yazın acile götürsem mi????
Rabia_deren Serapp__ Bi fikri yok ama doktorunuz varsa Bi arayıp sor bence yada sağlık ocağını. Ona göre hareket edersin
meltemustafaras Serapp__ Olmaz bi şey canımm korkma kardeşlerimde yemişti ama için rahat etsin hemşire falan tanıdık varsa hastanede bi sordurun 🙂
Serapp__ Rabia_deren Balkizlarim Miyauw meltemustafaras Cheddar Flamingom Doktorumuza ulaşamamıştım buraya sorayım dedim. Az evvel aradım bir şey olmaz panik yapma dedi. Teşekkür ederim hepinize. 🥰🌸❤️
Miyauw Hayır bir şey olmuyor yeğenim defalarca yemişti 😅 acillik bir durum yok ama doktorunu ara sor yine de bizim de evde kedimiz var bebeğim 8 aylık benim de başıma gelmedi ama gelse acile gitmezdim heralde diye düşünüyorum
Flamingom Serapp__ arkadaşımın kızı yedi hiç bişey olmadı veterinerinize ve doktorunuza danışın mamanın içindekiliri cekin gösterin gözlemleyin ama içiniz rahat etmezse doktora götürün.