Merhaba hanımlar, ben aslında yeni Doğum yaptım yaklaşık 2 ay oldu ama toparlanma süreci o ağrılar öksürememe gülememe spora bile başlamak için bekleme bunlar normal doğum yapmadığıma pişman etti beni biraz doktorumun ve çevrenin de etkisi oldu tabi sezeryan yönelmem yoksa en başta normal diye başladım yolculuğuma. O yüzden 2. Normal düşünüyorum tecrübesi olan var mı acaba?