Kızlar merhaba kardeşlerim nezleydi oraya gittik döndüğümüzde bebeğimde hapsuruk ve aksırma başladı burnu doldu gibi serum fizyolijikle açtım bir kaç defa ama korkuyorum oda nezle olacak diye ne yapabilirim anne sütü alıyor sadece bebeğim 2 aylık daha kötüye gider mi belirtiler yada iyileşir mi çabucak lütfen yardım edin lutfennn