Oykumaysgl
Bebeğim dört ay 7 günlük sadece anne sütü alıyor, abisinden grip bulaştı hapşırma burun akıntısı var bugün bol bol emzirdim doktora götürmedim ama daha ilerler mi yarın götüreyimmi başka ne yapabilirim bu ayda bebekler ilaç kullanabiliyormu
Gzderdem
İlerlemesin daha da bence götür. Benimde bebeğim hasta oldu hemde 2'5 aylikti 3 gün içinde bronşite dönmeye başlamıştı öksürüğü vardı.ilac verdi doktorumuz iğne falan geçti şükür. Mecbur kalınca kullanmak gerekiyor maalesef.
Hilalakksn
Bence ilerlemeden götürün. Serum fizyolojik ile de sık sık burnunu açın. Çok geçmiş olsun 🙏🏻