Nur_94 Bazen peynir gibi kusuyo bazen de öyle bi kusuyo ki burnundan bile çıkıyo bu durum beni korkutuyo bebeğim 1 ay 6 günlük
Yenianne77 Nur_94 hayır korkmayın bende götürdüm o sebepten doktora olabilir normal dedi aşırı yok sürekli aşırı varsa reflü olabilir . Ama bozuyorsa ( yani peynir gibiyse) hazmetmis sorun yok diyorlar
Analist Nur_94 çok normal. Peynir gibiyse fermente olmuş demek burnundan gelmesini de çok yaşadık doyma hisleri olmadığı için fazlalığı çıkartıyolar. Başı hafif yukarıda yatırın