Balkupum2505 yavrukussss bizdede olmustu ama morarma yoktu tirnaginin kenari kirmizi ve şişti krem verdi doktor 1 hafta düzenli.masaj yaparak kullandim gecti sukur tekrarlamadi bi daha
yavrukussss Deletedmom5284 tek parmağındaki peki ya benim iki baş parmagindada var tırnak batmasına benzemiyor sanki
yavrukussss Balkupum2505 aynen muayneye gidince sorucam 40inda sormuştum o zaman önemli değil biseyin habercisi değil demişti ama içime sinmedi yani gefmesi lazımdı diye dusundum