Mom106 Kızım golden goat 2 numara keçi sütü mama kullanuyo cocuk gastroya götürdük yanlış mama dedi ama onun dısında kızım mama içmiyo sizce zararı ne olabilir
nurelem Mom106 canım neden yanlış mama dedi, 18 aylık 2 numara nasıl oluyor , mesela aptamilde 9 aya kadar felan 2 numara kullanılıyır
Haticelif Mom106 aslında çok iyi bi mama, benim kızım sevmedi gerçi, mamayla ilgili değilde numarasıyla ilgili demiş olabilir. 3 veya 4 numarasında kaç aylık yazıyo ona bi bakın bence