Defnem20 Kizlar eşim covid ve karantinamiz yarın bitiyor ama ben negatiftjm ve altı gündür belim ve dizlerim ağrıyor sizce test yaptırmalı mıyım?
Umutum1 Defnem20 bende pozitifim ve bugün son günüm az sonra test yapılacak. Tek belirti gözümün kızarmasıydı. Yani şu öyle lanet bir hastslık ki herşey belirtisi olabilir 🤷🏻♀️
gulrecelim_55 Canim benim de bitti test olduk negatif cok şükür. Ama bazı belirtiler 2 3 ay bile sürebiliyormus gecsede. Benim ve eşimin öksürüğü hala devam ediyor