Merhaba cağnım anneler👋🏼 Nasılsınız iyi misiniz? Benim danışmak istediğim bir durum var özellikle çoklu gebelik yaşayan annelere ama tabi bilgisi olan tüm annelere. Durum şu ki 5 haftalık hamileyim dün keseyi gördük daha küçük olduğu için kalp atışını duymadık. Kese tek kese fakat benim beta hcg değerim çok yüksek geçtiğimiz salı günü kan verdiğimde 8871 çıkmıştı dün tekrar kan verdim 35bin civarı🥺 doktorum net bir şey görmediği için haliyle net bir tanı koymadı sadece çoklu gebelik olabilir dedi. Haftaya ctesi belli olacak büyük ihtimalle ama ben stresten hastalandım resmen. Haziranda 3 yaşına girecek bi kızım var ve sadece 1 kardeşi daha olsun istemiştik eğer ikiz olursa herşey ikiye katlanacak ve ben nasıl yeterim hiç bilmiyorum korkuyorum😭 bana bi akıl verin bu beta hcg değeriyle ilgili tecrübelerinizi söyleyin lütfen 🙏🏼