Kiziveannesii Kızlar Sezeryan doğum yaptım 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim başına gelen var mı süreç nasıl geçiyor
UraSsmom Kiziveannesii Korunmuyo muydun. Benim arkadaşım da süt korur diye 6 aylıkken kalmıştı. Regl bile olmamıştı daha.
Merve-miray Kiziveannesii Hayırlı olsun. 😌🙏🏻 Görümcem de doğum yaptıktan 3 ay sonra hamile kalmıştı ve oda sezaryen olmuştu. Dikişleri enfeksiyon kapmış belki dikkatli olmadığından bilmiyorum. Hakkınız da hayırlısı 🥰
Mom088 Kiziveannesii sağlıkla kavuşun büyütün inşallah . Beslenmenize dikkat edin kendinizi yormayın dikişlerinşzi yormayın birşey olmaz Allah’ın izniyle . Ben merak ettim emziriyormuydunuz
busra_94 Kiziveannesii Hayırlı olsun. Ben sormuştum doktoruma dikişlerden dolayı sıkıntı olmaz demişti. Ne güzel ikiz gibi büyürler😊
UraSsmom Kiziveannesii Spiral mi? Ona rağmen gebe kaldıysanız yapacak bişey yok kısmeti varmış bu dünyada miniğin, Rabbim nasip etmiş ne güzel ilk zor olur ama sonra daha rahatlarsınız inşallah
Merve-miray Kiziveannesii Evet olmuş. Üst üste bide sezaryen olunca. İnşallah sizinki güzel ilerler. 🙏🏻
Melekler Ay böyle postları gördükçe çok korkuyorum☺️ Hayurlı olsun ikiz gibi büyürler artık allah sabır versin
Kiziveannesii Melekler evet tam aynı zamana galan denk geliyor 1 yaşında falan olucak kızım korkuyorum ama Allah’ın takdiri sprey vardı kalmışım 😂
Yavrusununannesiii Kiziveannesii bizde 7 günlük olduk arkadaşım da sizin gibi olmustu aynen hayırlısı olsun canım
Meflug Kiziveannesii hayırlı olsun ama bence doktorunuza danışın çünkü sezeryan sonrasin2 yıl korunma öneriyor doktorlar.