Kiziveannesii sağlık ocagı filan ayda 500 gram alsa yeterli dıyo doktprum da 6 aydan sonra günde 10 gram almasnı bekliyoruz dedi yani benım kızım 3.aydan 4e girerken sadece 500 gram almıs belki boyu uzuyordur? Kızım o ay 4 cm uzamıs 500 gram almıştı. Yegenim 6.aydan beri kilo almıyor 7 kilo 7 aylık ama aşırı hareketli örümcekte geziyor deliler gibi sorun etmeyin bence sizde aç ols ahuysuz olur uyumaz ciş kaka yapmaz belki genetiktir. Mesela ben çok zayıf biriyim belki kızım da bana çeker