Hazalperi Benim de kızımın kilo problemi var 4 aylıktan beri geçen ay doktora gittik mamanın yaramadığını kilo aldırmadığını düşünüyorum dedim oyle bir şey yok hepsinin besleyiciliği aynı dedi istiyorsan değiş ama hiç farketmez dedi, biz infatrini mamaya başladık 3 aydır kaybettiği kilolar icin. Yani su an hangi formül mamayı kullansanız aynı olur büyük ihtimal bi endişeniz varsa doktora gidin derim.