Bseeyee Kizlar merhaba ben doğumdan sonra adet olmadım diye diye oldum ama tek bir sıkıntı var aşırı derece de kanamam var söylemesi ayıp pıhtı pıhtı ve taktiğim ped 30 dk da doluyor normal mi böyle olması ağrısını hiç söylemiyorum bile …
Wolverine Bseeyee ben 9.ayda oldum. İlk 2 ay hiç ağrım olmadı kanamam normaldi eskisi gibi. 3.regl ağrısı çok fena oldu Belki bünye ile alakalıdır.
InciLiya12 Bseeyee ben daha olmadim ama doktorum kontrollde demisti ilk adet fazla gele bilir normal dedi sasirma dedi.