Eymensmomm Yaşından önce verenler varmı acaba ben bugun arttırmayı düşünüyorum 🤔? Alerjik reaksiyon gösteriyormu
_ADA_ Eymensmomm kızım 7 aylık. Doktorum ek gıdaya başladığında beyazıyla beraber verebileceğimi söyledi. Takip edin reaksiyon göstermeyebilir bence birlikte başlayın dedi. Kahvaltıda yaptığım tereyağlı yumurtadan verdim bir kaç defa bi sorun yaşamadım.
Eymensmomm _ADA_ bende haşladım canım hiç beyazını vermemiştim ama denemeliyim diye düşündüm yaşına geldi zaten 🧡
MerveLiva Eymensmomm benim kzmda yumurtayı 7.ayında yemeğe başladı beyazyla bırlıktr verdım hem hasladın hem tavada yaptım hatta suan sarısını tukuruyor beyazını yıyor
Eymensmomm MerveLiva ee çok iyi beyazıasıl faydalı olan protein arkadaşlarım Rafadan veriyormus verilirmi öyle cıvık bebeğe
MerveLiva Eymensmomm ben rafadan yaptığımda çok cıvık bırakmıyorum çokta bekletmşyorum çnkü ozmnda yutması zor oluyo kuru kuru orta halli ne cıvık ne orta yapıyorum canım
Hepoyleolurzaten Bu post çok faydalı olmuş benimde doktorum dün kontrolde artık beyazına da başla dedi 8 aylık olduk buarada :) bende danışacaktim yaşından önce beyazını veren var mı diye
Eymensmomm Hepoyleolurzaten çok iyimiş canım biz kaç aydır gidemedik yaşında gideriz diye tahmin ediyorum o yüzdem sağdan soldan edindiğim bilgilerle işimi görüyorum 🧡
Aryemus_3 Eymensmomm 10 aylıkken yarısını vermeye başladım çok da seviyor sarıyı hiç sevmiyo çok şükür bişey olmadı yavastan artırın
Limonlusu Eymensmomm 8 aylık verdim ama yeni yapılan araştırmalar sonucunda 6. Aydan itibaren verilirse alerji riski en az oluyormuş. 😊
Sedauysal Eymensmomm ne kadar doğru bilmem ama ben 8aylikken vermeye başladım herhangi bir alerjik reaksiyon göstermedi