Nisanil Herkese merhaba, bebeğim 1.5 aylık gaz sancıları çekiyor 4 -5 gün kakasını yapamıyor fitil atıyorum son çare tekrarlanıyor bu durumu anne sütüyle besleniyor ne yapacağımı şaşırdım? Ne yapılabilir
Nohutannesi Nisanil siz gün kurusu, kuru kayısı, kuru erik kullanın düzenli sütünüzden geçer. Fitili çok kullanmayın bağırsak tembelliği yapar
Zuzuuu Nisanil Kolik zamanla geçen bir durum anne sütü alan bebeğin 10 gün kaka yapmaması normal biraz gün kurusu incir kurusu destekli beslenin ki bebeğinize sütünden geçsin sürekli müdahale ederseniz bebeğiniz bu seferde fitilsiz kaka yapamaz
Agustosbocegi Nisanil fitile alıştırmayın doktorumuz bize ıkınsın bırakın kendi yapmayı öğrensin diyodu 5 -6 gün sonra kendi yapıyodu bunun yanında bebeğinizin poposuna bir şey sokmadan dışardan saat yönünde masajlar yaparakta uyarmış olursunuz öyle de deneyin bi de siz sürekli sıvı tüketin