-Alp- Ben de ilk başta sudokrem kullanıyordum ama kıvamı çok yoğun tabaka gibi kalıyordu rahatsız oldum. 2 aylıktan beri Bepanthol pişik kremi kullanıyorum çok memnunum, hemen emiyor yağlı olduğu icin hiç yapışma pişik de olmadı. 100ml söylüyorum indirimdeyken bizi 2 ay idare ediyor tavsiye ederim:)