Normal benm kizimda dogdugunda 1bucuk aylikken böyleydi doktor elbiseleri etrafindaki seyler dunya ortamına alisana kadar vücut bu şekilde tepki veriyor korkma demisti bazen bi bakiyordum kaybolmus bazende aşırı belirgindi ama anladim ki fazla takmamak gerekli ilk bebekte herseydr hastanedeydim panik yapiyordum ama ikinciye tecrubeli oluyor insan