Bebegim 19 aylik , yemek yedirrken cok zorlaniyorum hic istemiyor , tv de cizgifilm actigimda rahatca yediriyorum, ama doktorumuzda tv karsisinda yediginide doydugunuda anlamadan yer , ileride obez olma gbi sonuclar cikabilir dedi, ama tvsiz yedirdigimdede surekli baska bissylerle oyalarak yediriyorum yine yedigini anlamiyor ki, siz aciyormusunuz istahsiz bebeklerinze yemek yedirrken tv yi??