Esmanur277 Kaç gündür evde maskeyle dolaşılıyorum . Bitki çaylarıyla atlatmaya çalışıyorum ancak bi türlü geçmedi . Bildiğiniz en hafif soğuk algınlığı ilacı var mı
Ftmsvnc Esmanur277 emziren anneler ilaç kullanamıyor diye biliyorum bol su için . Ve sıcak ballı limonlu ıhlamur vs geçmiş olsun
Morfrenk Sanırsam Parol harici bir ilac kullanılmıyor. Kuşburnu çayı içip kendinizi bir güzel terletin 1 2 saat bebekle ilgilenecek biri varsa
Esmanur277 Ftmsvnc teşekkür ediyorum bitki çaylarıyla devam edeceğim öyleyse . Sadece çabuk iyileşmek istiyordum bebekle çok zor oluyor